15 Mac 09 & onwards to the rest of the holidays

Hari itu kakak saya Ta (Zurianita@Zawani) & suaminya Abg, Nazri tiba di rumah Dungun dari KL bersama anak saudara comel saya; Abdullah Fahmi. Sama macam saya, mereka menghabiskan cuti sekolah mereka di Dungun.

Kini rumah itu dipenuhi riuh rendah baby2 comel, termasuklah anak abang saya Mohd Aidil & isteri, Alia. Abang saya memang tinggal di rumah itu kerana dia sekarang berulang alik ke tempat kerjanya di Kemaman. Anak comel mereka bernama Muhammad Mirza Muqri, yang biasa dipanggil Muqri.

Kehadiran Wafiy, Abdullah, & Muqri pastinya mengembirakan kami, terutamanya ummi & ayah kami =)

Wafiy bersama datuknya

Wafiy bersama datuknya

Adik saya, Masturah bersama Abdullah Fahmi. Sejak dijaga di Dungun, Masturah seperti ibu kepada Wafiy

Adik saya, Masturah bersama Abdullah Fahmi. Sejak dijaga di Dungun, Masturah seperti ibu kepada Wafiy

Abdullah, Wafiy, & Muqri

Abdullah, Wafiy, & Muqri

Abdullah Fahmi

Abdullah Fahmi

Jom mengajak Fahmi race

Wafiy ajak Fahmi race

Wafiy di depan rumah keluarga kami di Dungun

Wafiy di depan rumah keluarga kami di Dungun

Wafiy bersama abang saya Aidil yang baru pulang dari kerja

Wafiy bersama abang saya Aidil yang baru pulang dari kerja

dsc01043edited

Apa yang penting? Kerjasama!

Apa yang penting? Kerjasama!

Muqri

Muqri

16hb- Aidil & adik saya Imanina sedang bakar sate...yumyum...

16hb- Aidil & adik saya Imanina sedang bakar sate...yumyum...

Wafiy sedang menunggu sate. Bercucuk-cucuk jugala sate Wafiy makan malam tu

Wafiy sedang menunggu sate. Bercucuk-cucuk jugala sate Wafiy makan malam tu

Wafiy pi kedai bersama uwannya

Wafiy pi kedai bersama uwannya

About inksensei

STAY ALiVE 2:154 is the official inksensei's blog & project.

Leave a Reply

